onsdag 28 juli 2010

Hjälp Mig, Kära Internet


Fick för mig i måndags att en telefon kan vara bra att ha såhär 2010 och speciellt så man kan se vem det är som ringer och vad det står i smsen så man faktiskt kan svara istället för att ge ut konstigt t9svar tillbaka som ska föreställa "min mobil funkar ej" men kan landa precis hur som helst.

I alla fulla fall köpte jag då en 200kronors Nokia då ifrån PCCity.se, valde superhårt kategorin "Epost" gällande vars kollinumret skulle landa och inte Sms eftersom som sagt så fungerar 10% av displayen. I morse vaknar jag av ett sms ifrån +4****************** Ja...


Det jag lyckats urtyda är följande:

Din********************
PC ********************
/o*********************
finn********************
Lun********************
Hor********************
Ang********************
med*******************
Pos********************


Ironin är ju slående... Men tack vare min enorma förmåga dra slutatser tror jag de står något liknande

Din vara "Blabla Telefon"
4/3o3583737
finns att hämta ut på
Lundsmans i
Hortlax, ta
med dig den här koden "*******"
Posten är bäst.





What att göra gott folk? Jag skulle ju kunna traska in på ICA och helt enkelt fightas med dom eller så väntar jag tills posten har insett att de har gjort fel... åh fy vad drygt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar